آیا می دانید روزانه فرصت های آنلاین و آفلاین زیادی برای کسب درآمد دلاری پیش روی شماست؟ بسیاری از این راه ها را از ایران هم می‌توان امتحان کرد. تنها کافی است کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید. اگر سوال شما هم این است که چطور در خانه درآمدزایی کنیم؟ این مطلب را بخوانید

امروز قرار است چند راه ساده برای کسب کسب درآمد دلاری و ایده درآمدزایی به شما آموزش دهم که اکثر آن ها کارهایی هستند که به صورت روال عادی روزمره انجام می دهید.

کسب درآمد دلاری

ایده درآمدزایی

۱:به سوالات پاسخ دهید

آیا دوست دارید در مورد موضوعاتی به دیگران پند و اندرز کنید؟ اگر این طور است پس یک راه کسب درآمد پیش روی شما قرار می گیرد. گاهی اوقات صرفاً پاسخ گویی به سوالات دیگران در خصوص چیزهایی که پیرامون یک موضوع می دانید می تواند برایتان درآمد بیشتر به همراه داشته باشد. باور ندارید؟

وب سایت های زیادی از جمله AskWonderMavenJustAnswer و IQ هستند که به ازای پاسخ به سوالات کاربران به فرد پاسخ دهنده پول پرداخت می کنند. اکثر این سایت ها درآمد مضاعفی برای تان هستند تا در خصوص موضوعاتی که در آن کارشناس هستید بتوانید به کاربران کمک کنید.

نکته مهم: در Askwonder پاسخ های تان را توصیف نموده و موقع پاسخ دادن به سوالات، جستجو انجام دهید. طبق تجربه ای که دارم، پاسخ های کوتاه کمکی در فرآیند موفق ثبت نام نخواهند کرد.

۲: دیدگاه خود را بیان کنید

پول درآوردن دلاریخیلی ساده است، مگر نه؟! بله که ساده است.

اشتراک گذاری افرادتان در خصوص برندهای خاصی و کمک به شرکت ها برای طراحی محصولات بهتر بسیار ساده است. میزان درآمد شما از این طریق بستگی به وب سایت هایی که استفاده می کنید و زمانی که صرف آن ها می کنید، خواهد داشت.

برخی از افراد فقط با به اشتراک گذاری عقاید و نظرات خود در حدود ۵۰۰ دلار کسب درآمد دارند. در سایت های Pinecone ResearchSwagbucksEarningStationInboxDollarsAmerican Consumer Opinion ثبت نام کنید. برخی از سایت ها بسیار قانونی بوده و پرداخت منظمی دارند.

نکته: با ارائه صادقانه ترین پاسخ ها در این سایت ها فعال باشید تا بتوانید شانس دریافت پاداش ۵ دلاری برای پیوستن به Swagbucks داشته باشید.

۳) برای کسب درآمد دلاری ویدئوها را تماشا کنید

آیا این کار را همه دوست ندارند؟ مطمئنم که بخشی از روز خود را صرف تماشای ویدئو می کنید. خب راهی برای تبدیل این کار به یک فعالیت پولساز و کسب درآمد دلاری وجود دارد.

می توانید زیر ویدئوها توضیح بنویسید، ویدئوها را در  Swagbucks & InboxDollars پخش کنید یا در نت فلیکس یک تگر (برچسب زن) باشید (برای انجام این نقش فقط کافیست ویدئوها را ببینید). کارهای زیادی از این قبیل وجود دارند که به عنوان فعالیت های کاملاً قانونی مورد پشتیبانی شرکت های مطمئن قرار می گیرند.

نکته: در Swagbucks، نیازی به تماشای ویدئو نیست بلکه کافیست آن را روی دستگاه خود پخش کنید و در پیش زمینه گوشی یا ابزار هوشمند دیگر پخش شود. من در Swagbucks درآمد زیادی بدست آورده ام و به شدت آن را توصیه می کنم.