رادیو بازار

ارز دیجیتال پکس گلد(PAXG) چیست؟

نویسنده

نویسنده

حتما به خوبی می‌دانید که رشد تکنولوژی در عصر توسعه یافته امروز، چه نقش مهمی در روش‌های سرمایه‌گذاری و درآمدزایی داشته‌است. این روزها کاربران با سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی جهانی و بازارهای کریپتوکارنسی، به کسب درآمد می‌پردازند و یا حداقل از امنیت سرمایه خود اطمینان دارند. حتما تا کنون نام ارزهای دیجیتال مختلفی به گوشتان خورده‌است که پکس گلد نیز یکی از آن‌هاست. می‌دانید که ارز دیجیتال خود نوعی پول الکترونیکی غیرمتمرکز است که هیچ نهاد مشخصی بر آن نظارت ندارد؛ بنابراین سرمایه‌گذاری در هر نوع ارز دیجیتال به آگاهی و تخصص نیاز دارد. از این رو اگر به شناخت کاملی از ارز دیجیتال پکس گلد برسید، خالی از لطف نخواهد بود. در ادامه به صورت مختصر و مفید این رمز ارز معروف را معرفی می‌کنیم.

ارز دیجیتال پکس گلد

در معرفی این رمز ارز می‌توان گفت یک نوع توکن یا دارایی دیجیتال با استاندارد تعریف شده و سازگار با بلاک چین اتریوم است. هر توکن پکس گلد توسط یک اونس شمش طلای ۴۰۰ اونسی لندن پشتیبانی می‌شود. این ویژگی را می‌توان وجه تمایز این رمز ارز با سایر ارزهای بازار کریپتوکارنسی دانست. مالکین این توکن می‌توانند در هر زمان که نیاز دارند، آن را بازخرید کنند. با توجه به این که سرمایه‌گذاری بر روی طلا در هر زمان طرفداران خاص خود را دارد، می‌توان اهمیت خرید توکنی با پشتوانه طلا را برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن توجیه کرد. خرید این رمز ارز از طریق پول‌های فیات انجام شده و مالیات بسیار کمی دارد. چه بسا نگهداری این رمز ارز بسیار راحت‌تر و ایمن تر از خرید سنتی طلا است. گویی شما با خرید این رمز ارز بر روی نوعی طلای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنید.

اهمیت استفاده از پکس گلد

ارز دیجیتال پکس گلد به عنوان یک استیبل کوین با پشتوانه مشخص توسط پکسوس، اولین پلتفرم زیرساخت بلاک چین، توسعه یافته‌است. در شناخت پلتفرم پکسوس همین نکته را در نظر داشته‌باشید که فناوری آن جدا از زیرساخت‌های مالی قدیمی است و این امکان را فراهم ساخته که دارایی‌ها بتوانند به سرعت در هر نقطه از جهان گردش کنند. در مورد PAXG یا حتی ارزهای دیجیتال بدون پشتوانه، یک مسئله همواره مورد توجه قرار می‌گیرد و آن پیش‌بینی سقوط یا عدم سقوط رمز ارز است‌. همان‌طور که می‌دانید، استیبل کوین‌ها ارزهای رمزپایه‌ای هستند که ارزش آن‌ها توسط ارزهای فیات یا کالاهایی نظیر طلا حفظ می‌شود. به عبارتی این ارزها توسط دارایی‌های خارج از بازار کریپتوکارنسی تثبیت می‌شوند.

نکته اینجاست که وجود دارایی پایه، ریسک مالی استیبل کوین‌ها را کاهش می‌دهد؛ بنابراین می‌توان گفت استیبل کوین پکس گلد همواره در معرض نوسان دارایی پایه قرار دارد، اما هیچگاه ارزش آن سقوط نمی‌کند. احتمالا شما نیز کنجکاوید که بدانید چرا این رمز ارز ترند شده‌است. برای سرمایه‌گذاری بر روی این استیبل کوین مزایای خاصی تعریف شده که کاربران می‌توانند با شناخت و بر اساس آنها این رمز ارز را در سبد سرمایه‌گذاری خود جای دهند. پکسوس گلد امنیت بسیار بالایی دارد؛ این ارز دیجیتال توسط دپارتمان خدمات مالی ایالت نیویورک به رسمیت شناخته شده و در امن‌ترین خزانه های جهان ذخیره شده‌است. در مورد پشتیبانی حرفه‌ای این رمز ارز نیز لازم است بدانید هر ماه یک گروه معتبر ملی دارایی‌ها و ارزش آن را مورد حسابرسی قرار می‌دهند.

عملکرد کیف پول پکس گلد شبیه به سایر کیف پول‌های رمزنگاری شده‌است. نکته اینجاست که سرمایه‌گذاران می‌توانند در صورت نیاز آن را با طلای واقعی بازخرید کنند. از دیگر مزایای این توکن، می‌توان به دسترسی بالای آن اشاره کرد. این رمز ارز یک توکن مبتنی بر اتریوم است که امکان انتقال و مبادله آن در هر زمان و هر مکان از این جهان وجود دارد. شما می‌توانید با خرید این رمز ارز، بهترین دارایی‌های دیجیتال را به صورت هم‌زمان دریافت کنید. PAXG از قابلیت تقسیم، تعویض و تجارت برخوردار است. شما علاوه بر این که می‌توانید این رمز ارز را با طلای فیات مبادله کنید، امکان معامله آن با سایر ارزهای دیجیتال در صرافی‌های کریپتوکارنسی برایتان فراهم است. این رمز ارز هیچ یک از مشکلات نگهداری طلای فیات و شمش‌های فیزیکی را ندارد.

آینده رمز ارز پکس گلد چگونه پیش بینی می‌شود؟

با توجه به این که این رمز ارز توسط طلای فیزیکی پشتیبانی می‌شود، طبیعی است که قیمت آن تابع قیمت طلای جهانی باشد. به همین خاطر قیمت این رمز ارز در نوسان است. لازم است بدانید برای این ارز دیجیتال حداکثر عرضه برای دارایی وجود دارد و توکن آن به اندازه میزان تقاضا صادر می‌شود. در واقع انتشار این رمز ارز برنامه زمانی ثابتی ندارد. همه ما طلا را به عنوان یک ذخیره ارزشمند می‌شناسیم، اما به هر حال نوسان و حرکت قیمتی آن را نیز پذیرفته‌ایم؛ بنابراین می‌توان نوسان منظمی که در ارزش پکس گلد وجود دارد را نیز پذیرفت. ساده بگوییم، آینده این رمز ارز امیدوارکننده‌ است و شما می‌توانید با اطمینان بر روی آن سرمایه‌گذاری کنید. تیم توسعه‌دهنده پکسوس گلد با هدف بهبود اکوسیستم اقتصادی، ایجاد زیرساخت مناسب برای جابه‌جایی دارایی‌های دیجیتال و فیزیکی و هم‌چنین خرید آسان و سریع شمش طلا از طریق مالکیت جزئی است و در همین مسیر تلاش می‌کند.

جمع‌بندی

این روزها خرید و فروش و ترید ارزهای دیجیتال به عنوان پرطرفدارترین مسیر درآمدزایی و سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. ارزهای دیجیتال بسیاری وجود دارند که در بازارهای کریپتوکارنسی معامله می‌شوند. در بین این رمز ارزها، توکن پکس گلد به عنوان یک استیبل کوین با پشتیبانی طلای فیات بهترین انتخاب برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن است. این ارز دیجیتال توسط وزارت خدمات مالی ایالت نیویورک تنظیم شده و در امن‌ترین انبارهای جهان نگهداری می‌شود. پشتیبانی طلای فیات از این رمز ارز، ریسک کلی سرمایه‌گذار را کاهش می‌دهد. این ویژگی اصلی‌ترین مزیت پکسوس گلد است‌. علاوه بر آن مزایای بسیاری برای این رمز ارز تعریف شده‌است. با توجه به این که هنوز هم طلا به عنوان معتبرترین دارایی فیزیکی شناخته می‌شود، می‌توان به آینده رمز ارز پشتیبانی شده با طلای فیزیکی امیدوار بود. شما می‌توانید این رمز ارز را در کارگزاری‌هایی که از معامله پکسوس گلد پشتیبانی می‌کنند، خریداری کنید.

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *