رادیو بازار

پذیر بیت کوین در برزیل

محمد رضا بوالحسنی

محمد رضا بوالحسنی

بحث تصویب دارایی های دیجیتال در برزیل چند سال پیش آغاز شد. امروز دولت برزیل در آستانه نهایی شدن برنامه ها با کمک بانک مرکزی است.
آئوررو ریبیرو(Aurero Ribeiro)، معاون فدرال برزیل، در مصاحبه ای اظهار داشت که برزیلی ها پس از تصویب این قانون در کشور به زودی قادر خواهند بود با بیت کوین، خانه، ماشین و حتی مک دونالد خریداری کنند. به گفته وی، این امر به زودی اتفاق می افتد
.کمیسیون اخیراً تشکیل جلسه داد و برای تصویب این ایده، رأی داد. پس از آن، این لایحه اکنون به مرحله بعدی منتقل می شود، که عبارت است از صحن علنی مجلس نمایندگان. به علاوه، این معاون برزیلی تأکید کرد که از تصویب قانون بیت کوین خوشحال است.
از نظر او، این امر به توقف هرم های ارزهای رمزنگاری شده قریب الوقوع، کمک می کند.آئوررو اصرار ورزید که بازار برزیل پایدار است. وی اعلام کرد که این حرکت یک بخش نوآور و پایدار است که در حال حاضر در سراسر جهان کار می کند. او معتقد است که رمزارز، برای ماندن اینجاست.

“ما می خواهیم گندم را از کاه جدا کنیم، مقررات ایجاد کنیم تا بتوانید تجارت کنید، بدانید از کجا خرید می کنید، بدانید با چه کسی سر و کار دارید و این دارایی را برای خرید خانه و ماشین داشته باشید… همانطور که در سایر کشورها اتفاق می افتد.”

مهمتر از همه ، بیت کوین به احتمال زیاد قبل از پایان سال 2021 به عنوان مناقصه قانونی در برزیل پذیرفته می شود. این نشان می دهد که استراتژی برزیل برای تبدیل شدن به مرجعی برای سرمایه گذاری های جدید خارجی است.

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *