رادیو بازار

خرید بیت کوین MicroStrategy

محمد رضا بوالحسنی

محمد رضا بوالحسنی

به نظر می رسد اشتهای شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) برای بیت کوین هیچ وقت روبه پایان نیست. طبق درخواست این شرکت به SEC که در 14 ژوئن (24 خرداد) منتشر شد ،این غول تجاری قصد دارد سهام خود را به ارزش 1 میلیارد دلار برای خرید بیت کوین بیشتر بفروشد.

مایکرواستراتژی علی رغم داشتن بیشترین مقدار ذخیره بیت کوین در بین سایر شرکتهای تجاری مطرح ، همچنان قصد دارد سرمایه گذاری در بیت کوین را دوبرابر کند.طبق جدید ترین تحولات ، این شرکت در نظر دارد 1 میلیارد دلار از فروش سهام خود جمع کند و با این مبلغ به دارایی بیت کوین خود بیافزاید.

همانطور که توسط BTC PEERS گزارش شده ، مایکرواستراتژی روز دوشنبه اعلام کرد که 500 میلیون دلار برای خرید بیت کوین جمع آوری کرده است. همانطور که انتظار می رود، این شرکت به هر روشی به دنبال افزایش دارایی بیت کوین خود است .در پی این خبر ، سهام مایکرواستراتژی 13 درصد رشد کرد.

در ماه فوریه(بهمن 1399) ، مایکل سایلور ، مدیر عامل مایکرواستراتژی ، که یکی از حامیان سرسخت بیت کوین است ، همراه با 6900 نفر کارمندان شرکتش یک کنفرانس مجازی MicroStrategy World 2021 برگزار کرد. ماه گذشته بیت کوین بخاطر مصرف انرژی خودبسیار زیاد در معرض خطر قرار گرفت ، اما آقای سیلورجلسه ای در مورد استخراج بیت کوین تشکیل داد و در آن سعی داشت تا استخراج بیت کوین را به سمت گزینه های سبزتری پیش ببرد.

منبع: سایت investing

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *