رادیو بازار

بیت کوین

محمد رضا بوالحسنی

محمد رضا بوالحسنی

در حالی که استخراج کنندگان در پی سرکوب بیت کوین (BTC) در این کشور یکی پس از دیگری از چین خارج می شوند ، مدیر عامل گلکسی دیجیتال ، مایک نووگراتز ، با تکرار سایر کارشناسان ، مهاجرت به خارج از چین را به عنوان یک پیشرفت مثبت تلقی می کند.

 Novogratz در مورد بلومبرگ توضیح داد که علی رغم تلاش چین برای تضعیف بیت کوین – مانند ممنوعیت استخراج ، ممنوعیت اهرم فشار و حتی ممنوعیت بیت کوین در بعضی از نقاط – ارز رمزنگاری شده اصلی هنوز زنده است و لگد می زند. وی گفت: “بیت کوین هنوز وجود دارد و از بسیاری جهات زنده مانده است” ، افزود که مهاجران استخراج کننده  از چین می تواند “یک امتیاز مثبت بزرگ برای اکوسیستم باشد.”

 به نقل از Novogratz ، دو هفته گذشته ، که بازار ارز دیجیتال با سقوط ناگهانی قیمت در سراسر بازار نوسان زیادی داشت ، یک آزمایش شگفت آور موفق برای کل اکوسیستم رمزنگاری بود.

 Novogratz با اشاره به کاهش 65 درصدی قیمت بیت کوین از بالاترین حد خود ، خلاصه کرد: “ما سقوط کردیم.”

 “ما تیم حفاظت از غوطه وری را نداشتیم. ما پرونده قضایی نداشتیم. این سیستم چگونه کار می کرد که قرار بود کار کند. این یک سیستم بسیار قوی است که در مدت زمان کمی ساخته شده است. “

 Novogratz در مورد درک عمومی از اکوسیستم رمزنگاری ، بیت کوین را به عنوان “خط خود را تراشیده” را به عنوان طلای دیجیتال متمایز کرد. طلا برای 3000 سال وجود داشته است ، وی یادآور شد ، “من انتظار دارم بیت کوین نسخه دیجیتالی طلا برای 3000 سال آینده باشد.”

 Novogratz گفت که او فکر می کند “Ethereum به احتمال زیاد دومین ، یا شاید حتی بزرگترین ارز دیجیتال شده یک روز می شود.” وی به طور خلاصه گفت ، “این در سطح پایه اعتماد مورد استفاده قرار خواهد گرفت ،” وب 3.0 جایی که همه چیز در بالای آن ساخته می شود. ” وی خاطرنشان کرد که رقبای قدرتمندی مانند Terra و Solana دارد و این یک پیروزی مطمئن برای Ethereum نیست.

منبع : کوین تلگراف

 

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *