رادیو بازار

ریزش شدید تر بیت کوین

محمد رضا بوالحسنی

محمد رضا بوالحسنی

تحلیلگر و معامله گر کریپتو که در ماه مه(اردیبهشت) سقف بیت کوین را دقیقاً زیر 65000 دلار اعلام کرد ، اکنون بدترین سناریوی خود را برای بیت کوین ارائه می دهد.

این معامله گر با نام مستعار Dave the Wave، به 77700 دنبال کننده خود می گوید که حرکت قیمتی فعلی بیت کوین شبیه به سال 2014(1393) است ، جایی که دارایی رمزنگاری شده اصلی از 988 دلار به 160 دلار کاهش یافت.

“در حالی که برخی PA (حرکت قیمت) را با 2013 مقایسه کرده اند ، مقایسه با 2014 نیز جالب توجه است. اگر نمودار را نگران کننده می دانید ، به خودتان یادآوری کنید:

1] این فقط TA است (تحلیل تکنیکال)

2] شما می توانید آن را نوعی آزمون استرس/ مدیریت ریسک در نظر بگیرید.

و این *بدترین سناریو* من خواهد بود. “

1 - تحلیلگری که سقوط بیت کوین در ماه مه را اعلام کرد ، بدترین سناریوی ممکن برای بیت کوین را پیش بینی می کند

به نقل از CoinGecko ، بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با قیمت 43145.41 دلار معامله می شود و در دو هفته گذشته بیش از 16 درصد کاهش یافته است. نمودارهای Dave the Wave نشان می دهد که او پیشبینی می کند بزرگترین دارایی رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار، به هدف کوتاه مدت 37،500 دلار کاهش یابد.

“لحظه حیاتی فرا رسیده است”

22 - تحلیلگری که سقوط بیت کوین در ماه مه را اعلام کرد ، بدترین سناریوی ممکن برای بیت کوین را پیش بینی می کند

این معامله گر همچنین در مورد “golden cross” ابراز تردید می کند ، یک رویداد تکنیکال که توسط بسیاری از معامله گران به عنوان نشانه ای برای رالی های آینده در نظر گرفته می شود.

“چرا golden cross واضح نیست؟ زیرا عبور میانگین 50 روزه از 200 روزه فقط می تواند یک مرجع/ اولویت زمانی بسیار کوتاه باشد. “

Dave the Wave می افزاید که او فکر نمی کند این اصلاح لزوماً باعث افزایش شدید قیمت بیت کوین به سمت جایی خواهد شد که دارایی رمزنگاری پیشرو ممکن است دوباره به قیمتهای زیر 20000 دلار برسد.

وی گفت: “همانطور که شما یک قله انفجاری را ندیده اید ، ممکن است آن فروش در ضرر عظیمِ به سمت پایین را نبینید. مانند همه اصلاحات ، مردم بدون شک منتظر قیمت های پایین تری هستند که هرگز به دست نمی آیند. ”

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *