رادیو بازار

فراموشی دوج کوین

محمد رضا بوالحسنی

محمد رضا بوالحسنی

Dogecoin مدتهاست در کانون توجه ارزهای رمزپایه قرار دارد. در بیشتر سال 2021 ، علاقه به سکه میم دوج فروکش نکرده است. به پیشنهاد رئیس تسلا و اسپیس ایکس ایلان ماسک ، DOGE در مرکز بحث ها بود. در زمان اوج قیمت در ماه مه ، از ابتدای سال جاری تاکنون 15،000٪ ارزش آن افزایش یافته است. این نتیجه به دلیل رشد سریع قیمت دارایی پیشرو بیت کوین امکان پذیر شد.

 DOGE پس از رسیدن به حداکثر ارزش خود در ماه مه ، به شدت سقوط کرد. ارزیابی Dogecoin بیش از 60٪ کاهش یافته است ، و همچنین حضور رسانه ای آن نیز کاهش یافته است. کاربران عادی اینترنت که هیچ شناخت عمیقی از دارایی های دیجیتالی ندارند ، توجه خود را به موارد دیگر معطوف کرده اند. در همان زمان ، تحلیلی با نام مستعار Tyler Durden معتقد است که سکه به زودی 60 درصد دیگر سقوط می کند. اگر از منظر یک تحلیلگر مالی به نمودارهای Dogecoin (DOGE) نگاه کنید ، ممکن است وجود هشدار دهنده یک ساختار نزولی کلاسیک را مشاهده کنید. وی گفت: “حتی الون [ماسک] نمی تواند با توییت های خود این ارز را نجات دهد”. “سرمایه گذار آسیایی” پیش بینی می کند: “انتظار دارید Dogecoin امسال به 0 دلار کاهش یابد و به آرامی بمیرد”.

 سقوط محبوبیت Dogecoin

 همراه با کاهش قیمت و محبوبیت ، مردم در پست های توییتر کمتر به DOGE اشاره می کنند. بیش از یک ماه است که این رمز از تعداد ذکر بیت کوین در شبکه های اجتماعی پیشی نمی گیرد. معاشقه قبلی با نشانه ای از میلیاردر Elon Musk منجر به این واقعیت شد که بیشتر از DOGE از دارایی رمزنگاری پرچمدار نام برده می شود. در پایان ماه ژانویه ، معامله گران Reddit Dogecoin را به عنوان معادل ارز رمزنگاری شده GameStop انتخاب کردند. بنابراین ، رمز در توییت ها بیشترین لغزش را پیدا کرد. بعد از اینکه ماسک یک الگوی رفتاری را با کلمه Dogue به عنوان اصلاح نام مجله مد Vogue منتشر کرد. در نتیجه ، موارد ذکر شده 300٪ افزایش یافت. برای مقایسه ، سابقه ذکر بیت کوین 196،000 بار در سوابق ، و Dogecoin 944،000 بار بوده است. در نهایت Dogecoin به جای خود بازگشت و دیگر نتوانست در رسانه های اجتماعی عملکرد بهتری نسبت به Bitcoin داشته باشد.

 علاقه به DOGE به تدریج کم می شود

 با نگاهی به آمار بلاکچین ، می توان دریافت که برخی از آمارهای استفاده از Dogecoin حتی فراتر از سقوط قیمت اخیر افت کرده است.

 بر اساس سرویس تحلیلی Bitinfocharts ، معاملات روزانه Dogecoin اخیراً در حداقل سه سال گذشته و کمتر از 20،000 بوده که آخرین بار در پاییز 2018 مشاهده شده است.

 امسال DOGE به یک اسباب بازی در دست نهنگ های رمز ارز تبدیل شده است. به همین دلیل ، به طور منظم در معرض نوسانات شدید معاملات ، کارمزدها و ارزش ارز حمل شده از طریق بلاکچین وی قرار داشت. با این حال ، اکنون پیشینه اطلاعات پیرامون توکن کاهش یافته و علاقه به آن کاهش یافته است. کاربران احتمالاً اعتماد خود را به Dogecoin به عنوان یک ارز رمزپایه کاملاً کاربردی از دست می دهند.

 گرچه هنوز علاقه جامعه رمزنگاری به رمز نشان داده شده است ، اما بعید است دوباره در همان اندازه شعله ور شود. اخیراً ، یک NFT با Shiba Inu’s Dogecoin به قیمت 4 میلیون دلار در ETH فروخته شد ، اما این محبوبیت دیگر وجود ندارد. Dogecoin بعید است در ماه ها یا سال های آینده دوباره احیا شود.

این صرفا تحلیل یک فرد می‌باشد و در سایت اخبار بیت کوین منتشر شده و در صحت آن بحث زیادی وجود دارد پس همیشه تحلیل های خود را در نظر بگیرید و خرید فروش خود را با تحلیل های خود انجام دهید 

منبع خبر :https://newsbitcoin.cash/even-elon-musk-cant-save-dogecoin-from-crashing-another-60/

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *