رادیو بازار

سیگنال قوی خرید بیت کوین اولین بار در چند ماه اخیر !

محمد رضا بوالحسنی

محمد رضا بوالحسنی

قیمت بیت کوین ( BTC ) در 28 فوریه برای سومین بار در هفته گذشته به سطح پشتیبانی اصلی 44000 تا 45000 دلار کاهش یافت.

نمودار شمع 1 ساعته BTC / USD (Bitstamp). منبع: Tradingview

جفت ارز BTC / USD قبل از اینکه مقداری از ضررها را کاهش دهد ، برای مدت کوتاهی در Bitstamp به زیر 44000 دلار رسید و در زمان نوشتن مقاله به بالای 45000 دلار بازگشت. 

“استراحت کامل” برای SOPR ، نرخ بودجه

برخی از تحلیلگران دلیل افزایش آخرین قیمت به افزایش فروش معدنچیان اشاره کرده اند. 

خوشبختانه ، سومین آزمایش مجدد این سطح پشتیبانی کلیدی ممکن است یک پوشش نقره ای برای گاوها داشته باشد. منبع تجزیه و تحلیل داده ها Glassnode اشاره کرد که نسبت سود حاصل از مصرف بیت کوین (SOPR) روزانه “بازنشانی کامل” را تجربه کرده است.

SOPR اساساً نشان می دهد که آیا خروجی های مصرف شده در زمان معامله سود یا زیان دارند. این معیار اصلی برای اولین بار از سپتامبر 2020 منفی شد. به عبارت دیگر ، به گزارش Glassnode ، سرمایه گذاران در حال حاضر به طور متوسط ​​با اندکی از دست دادن BTC حرکت می کنند و این نشان می دهد که سودآوری کاهش یافته است. 

“در مجموع، ما بر روی زنجیره خالص متوجه از دست دادن 243 میلیون $ دیروز دیدم،” تحلیلگران اضافه .

“این کمترین مقدار روزانه از آوریل 2020 است.”

نرخ بودجه بیت کوین. منبع: Bybt.com

در همین حال ، معامله گر محبوب فیلیپ سوئیفت ، بنیانگذار مجموعه معاملات Decentrader و خالق روش ضریب نسبت طلایی ، همچنین به سقوط SOPR اشاره کرد.

وی این تغییر را به طور بالقوه صعودی برای قیمت BTC در ترکیب با بازنشانی نرخ بازدهی بودجه مشتقات هفته گذشته می داند زیرا این قبیل رویدادها قبلاً با شروع روندهای صعودی جدید همزمان بوده است.  

وی توضیح داد: “SOPR اکنون مجدداً تنظیم شده است (سبز روی نمودار) به این معنی که کیف پول های فروش اکنون با ضرر به فروش می رسند.”

“این سیگنال قوی” خرید افت “در بازار گاو نر است. این در کنار سرمایه های مشتقه که مجدداً تنظیم شده اند ، صعودی است.”

قیمت BTC در برابر SOPR. منبع: DecenTrader / توییتر PositiveCrypto

آخرین باری که SOPR سبز شد ، پنج ماه پیش بود که بیت کوین حدود 10 هزار دلار معامله می کرد. در آن زمان ، این یک مانع اساسی برای BTC برای ایجاد بازار جدید گاو بود. از آن زمان به بعد ، قیمت بیش از 5 برابر افزایش یافته و به بالاترین رقم در حدود 58000 دلار رسیده است. 

با این وجود ، بسیاری از معامله گران همچنان احتیاط می کنند که بازار وارد ماه مارس می شود که از نظر تاریخی ارزهای رمزپایه و به طور کلی همه بازارها نزولی بوده است . 

سوئیفت در اظهار نظرهای خصوصی گفت: “من فکر می کنم مارس ممکن است با عدم اعتماد به بازارهای سنتی کند باشد اما در کل من بیت کوین صعودی هستم و انتظار دارم طی سه ماه آینده به مراتب بیشتر شود.” 

44K – 45K $ سطح کلیدی تماشا باقی می ماند 

در این بین ، معامله گران بیت کوین سطح 44 تا 45 هزار دلار را زیر نظر دارند. به عنوان مثال تاجر ویلی وو می گوید که سطح 45K دلار پشتیبانی بسیار خوبی است و انتظار دارد در صورت وقوع هرگونه افت قیمت زیر این سطح به شدت خریداری شود. 

علاوه بر این ، محققان در شرکت تحلیلی Santiment معتقدند که کل بازار ارزهای رمزپایه اکنون به بیت کوین بالاتر از این سطح کلیدی بستگی دارد.

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

1 دیدگاه دربارهٔ «سیگنال قوی خرید بیت کوین اولین بار در چند ماه اخیر !»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *