رادیو بازار

سه آلتکوینی که صعود آن ها پیش‌بینی شده بود

Amir

Amir

در Crypto Twitter ، افزایش توجه به یک کوین، اغلب در واکنش به عملکرد چشمگیر قیمت رخ می دهد. کاملاً طبیعی است که دارایی های صعود یافته توجه معامله گران را به خود جلب کرده و مکالمات توییتر را به دست بگیرند که می توانند بازخورد های مثبتی ایجاد کنند که باعث تقویت بیشتر حرکت می شود.

کوکوین (KCS) که در بازه 4 ژوئیه تا 14 ژوئیه(13 تیر تا 23 تیر) از 7.40 دلاربه 14.20 دلار افزایش یافت ، افزایش خیره کننده ای که در توییتر در مورد آن ایجاد شد ، در مجموع بیش از 1100٪ در ماه.

یکی دیگر از رالی های قیمتی ، اکسی اینفینیتی (AXS) که 456 درصد حجم توییت های آن افزایش یافت. در هر دو مورد ، توییت ها نیز رالی داشتند، به طوری که حجم توییت ها رابطه نزدیکی به چارت قیمتی دارد.

با این حال ، در موارد دیگر ، رابطه می تواند معکوس نیز شود.آیا راهی برای معامله گران وجود دارد که بتوانند این پویایی را زودتر تشخیص دهند تا نسبت به بقیه برتر باشند؟

میزان حجم توییت ها یکی از پارامترهای محاسبه VORTECS است ، یک شاخص الگوریتمی است که الگوهای پیچیده بازار و فعالیت اجتماعی یک دارایی دیجیتال را با داده های تاریخی مقایسه می کند.

این الگوریتم که به طور انحصاری برای مشترکان Cointelegraph Markets Pro (CTMP) در دسترس است ، پارامترهایی مانند چشم انداز بازار ، حرکت قیمت ، احساسات اجتماعی و فعالیت های ترید را ارزیابی می کند تا نمره ای ایجاد کند که نشان می دهد شرایط مناسب ترکیبات مشاهده شده برای هر کوین در زمان مشخص باشد.

در اینجا به نمونه هایی اشاره میکنیم که طی سی روز گذشته، فعالیت توییترصعود قیمت را پیش بینی کرده است.

 

کوین Crypto.com

1111 3 300×122 – سه آلتکوینی که قبل از صعود آن ها، در توییتر در مورد آن ها صحبت شده بود

در مورد کوین Crypto.com(CRO) ، هیجان کاربران توییتر کاملاً واضح است: چند ساعت قبل از آنکه کوین بر روی Markets Pro (دایره قرمز در نمودار) برود ، مشخص شد که CRO تبدیل شده است به اولین پلتفرم دارایی دیجیتال که با UFC همکاری کرده است. این اطلاعیه همچنین به لطف عملکرد آنی پلتفرم NewsQuakes ، چند ثانیه پس از انتشار منبع اصلی، به کاربران Markets Pro اطلاع داده شد.

این کوین زمانی که توییت ها اوج گرفت قیمت 0.113 دلار داشت که تا چهار ساعت بعد به 0.132 دلار رسید.

 

Flow Dapper Labs

اوج توئیت های Flow Dapper Lab (FLOW) در اواخر 10 ژوئیه(19 تیر) (دایره قرمز در نمودار) بود که قیمت توانست دو برابر شود و از 9 دلار به 18 دلار برسد.

امتیاز بالای VORTECS که صعود FLOW را 50 ساعت زودتر اعلام کرد ولی همچنان با افت توییت ها قیمت بالا رفت و به 21.20 دلار رسید.

این نمونه ها نشان می دهد که مشاهده فعالیت های غیرطبیعی توییتر از همان اوایل می تواند منجر به تریدی سودآور شود. وقتی با سایر معیارها و درک قوی از زمینه خاص کوین ترکیب شود ، می تواند بسیار مفید باشد.

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *