رادیو بازار

تحلیل دوج کوین

محمد رضا بوالحسنی

محمد رضا بوالحسنی

دوج کوین(DOGE) از سقف قیمت 2 ژوئن(12 خرداد) خود ،57 درصد افت کرده است و از آن زمان درگیر یک روند نزولی قدرتمند شده است. گاوهای دوج کوین در تلاشند تا قیمت را به سقف های بالاتری پیش ببرند و علیرغم فشار فروشنده ها ، منجر به جهش قیمت آن شوند.

در نمودار روزانه ،به نظر میرسد که قیمت دوج کوین در یک کانال موازی نزولی از 25 ژوئن(4 تیر) درحال رنج زدن است و برای شکست مقاومت این الگو آماده می شود. درحال حاضر،قیمت دوج کوین در حال نزدیک شدن به خط روند بالایی کانال موازی است که با سیگنال خرید اندیکاتور MRI در کندل روزانه قبلی نیز حمایت شد. هدف احتمالی دوج کوین را می توانیم با رسم کانال موازی دیگر در بالای این الگو اندازه گیری کنیم. روند حاکم می تواند قیمت را با رشد 20 درصدی به سمت مرز بالایی خط روند کانال موازی پیش ببرد. این سطح با سطح اصلاحی 23.6٪ فیبوناچی نیز همسطح است.  

سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که پرایس اکشن بعدی مستلزم است که رو به بالا باشد تا افزایش احتمالی قیمت را تایید کنیم. اگر قیمت دوج کوین بتواند هدف فوق را به حمایت خود تبدیل کند ، گاوهای DOGE می توانند انتظار داشته باشند که این رمزارز به اندیکاتور میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) ویا سطح 38.2٪ فیبوناچی اکستنشن در 0.27 دلار افزایش یابد. این سطح می تواند به عنوان مقاومت بعدی دوج کوین عمل کند. سپس ،دوج کوین توسط اندیکاتور میانگین متحرک ساده 200 روزه حمایت خواهد شد و در آن سطح خرس ها تلاش خود را خواهند کرد تا سناریوی صعودی را باطل کنند. در این صورت، دوج کوین مرز پایینی کانال موازی ویا کف 22 ژوئن(1 تیر) در 0.16 دلار را مجددا امتحان خواهد کرد. سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که در صورت تشدید فشار فروش ، دوج کوین می تواند در معرض خطر ادامه روند نرولی خود باشد.

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *