رادیو بازار

بازار بیت کوین

محمد رضا بوالحسنی

محمد رضا بوالحسنی

در تاریخ 10 آوریل به 60 هزار (BTC ) بیت کوین دلار بازگشت زیرا روند بی ثباتی طولانی مدت مطابق با انتظارات تحلیلگران در بازار آغاز شد.
“خرس بودن قیمتش بالاست است”
و Cointelegraph Markets Pro 9 TradingView برای خروج از راهرو BTC /USDفشار ناگهانی به ۵۰.۰۰۰ دلار در شب جمعه نشان دادند.
این حرکت هفته ها در حال انجام بود. حمله ای قانع کننده به مقاومت ۶۰.۰۰۰ دلاری ، آخرین حمله قبل .از اوج گیری های قبلی بود که قبلا محقق نشده بود.
با این حال ، به نظر می رسد اکنون متفاوت است ، بیت کوین ۶۱.۰۰۰ دلار قبل از ادغام در حدود . ۶۰.۶۵۰ دلار هنگام نوشتن مقاله ، عبور می کند.
الكس مسکوفسکو ، تحلیلگر کوانتوی در توییتر اظهار داشت: با چرخش بازار ۱۶۳.۷۴۵.۶۰۶ دلار بیت کوین در یک ساعت منحل شد.
این تصویر در واقع برای بازرگانانی که هفته ها در یک بازار جانبی گذرانده بودند و گهگاه از پایین های چند .هفته ای استفاده می کرد ، یک تصویر شگفت آور بود.
انگیزه جدیدترین صعود همچنان باید مشخص شود ، همچنین میزان واقعی قدرت آن با توجه به اهمیت ۶۰.۰۰۰ دلار
به عنوان سطح حمایت روانی برای
گرفتن همچنان ثابت بود.
یک تغییر قابل توجه نرخ های تأمین مالی در صرافی ها بود که در روزهای گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته بود، و این به کاهش اصطکاک در و بالاتر از ۶۰.۰۰۰ دلار قبل از افزایش سرعت بازار
منجر شد.
بدون اشاره به بالای بازار
با این وجود برخی خواستار برداشت خوشبینانه از بازار Filbfilb در این هفته بودند. در میان آنها Decentrader از بنیانگذاران مجموعه تجارت که اظهار داشت بیت کوین با ۵۸.۰۰۰ دلار اشتراكات۲۰.۰۰۰ دلاری فنی زیادی باز Bitcoin دارد.
وی روز جمعه به مشترکان کانال معاملاتی تلگرام خود گفت:
من هنوز بالای ۵۸.۰۰۰ ؛ بسیاری از تفاوت های IMOساختار مشابه ۲۰.۰۰ ظریف بازار نیز از نظر سفارش و عمق مشابه است.
یک روز قبل ، فیلیپ سوئیفت ، تحلیلگر همکار تمایلات مشابهی را ابراز کرده بود Decentrader با استفاده از تقاطع آینده دو میانگین متحرک مهم BTC / USD بیشتر ادامه دارد نشان می دهد که این میانگین های متحرک 111 روزه و 350 روزه بودند ، دومی ضرب در دو ، در مجموع به عنوانpi چرخه یک شناخته می شوند.
چشم انداز فعلی بازار کوتاه مدت بیت کوین منخنثی است و صعودی است بنابراین دیدگاه شخصی من این است که این احتمال وجود ندارد که این بالاترین سطح بازار برای بیت کوین باشد ، زمانی که در عرض چند روز عبور Pi شاخص حرکت چرخه می کند.
سوئیفت در به روزرسانی بازار نوشت:
سایر شاخص ها و مبانی اساسی نشان می دهد که ما هنوز در پایان چرخه بازار نیستیم.
دیگران موافقت کردند اما کمی محتاط تر بودند ، از جمله ویلی وو ، آماری که روز جمعه هشدار داد بیت کوین می تواند اولین ساخت و ساز با قیمت دو برابر را به پایان برساند. وی به طور خلاصه گفت: “نوسانات این چرخه به مراتب پایین تر است و افزود که با پاک شدن ، سطح کلاهک 1 تریلیون دلار – که مربوط به قیمت بیت کوین در حدود ۵۳.۶۰۰ دلار است بعید است دوباره شکسته شود.

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *