رادیو بازار

بازار بیت کوین به بالاترین حد ممکن رسید

محمد رضا بوالحسنی

محمد رضا بوالحسنی

با توجه به اینکه BTC دوباره به بالاترین حد خود رسیده است ، حجم زیادی از پول به بازارهای مشتقات بیت کوین منتقل می شود.

طبق گفته Glassnode ، تجمع داده های بازار رمزنگاری ، قراردادهای آتی برجسته در 11 مارس به بالاترین سطح جدید خود رسیدند ، در حالی که سود باز در صرافی ها به 20 میلیارد دلار نزدیک شد.

سرمایه بیشتری به بازارهای مشتقات سرازیر می شود ، زیرا میزان قراردادهای معاملات آتی # بیت کوین به ATH دیگر می رسد.

بهره باز در صرافی های بزرگ در حال حاضر در آستانه علامت 20 دلار است.

نمودار: https://t.co/ygoffzMSJW pic.twitter.com/BiJIpyTKDD

– glassnode (glassnode) 11 مارس 2021
همچنین گزینه ها برای دیدن حجم رکورد در سال 2021 افزایش یافته اند ، در حال حاضر Derebit به طور مرتب میزبان تجارت روزانه بیش از 1 میلیارد دلار است .

طبق CoinMarketCap متعلق به Binance ، سه بزرگترین بورس مشتقات متمرکز – Binance ، Huobi Global و ByBit – بیش از 100 میلیارد دلار در تجارت ترکیبی روزانه را نشان می دهند. فقط Binance 57 میلیارد دلار است. ده صرافی بالاترین رتبه بعدی بیش از 65 میلیارد دلار تجارت در 24 ساعت گذشته را تسهیل کرده است.

با این وجود ، به نظر می رسد با وجود افزایش حجم ، برخی از مبادلات غیر متمرکز مشتقات برای جذب حرکت همتایان متمرکز خود در تلاش هستند.

به نظر می رسد هزینه های افزایش سرعت Ethereum رشد گزینه های غیرمتمرکز را کند کرده است ، با اجرای پیچیده قرارداد هوشمند که برای تعامل با برخی از پروتکل های مبتنی بر Ethereum لازم است و قیمت گاز بیش از $ 1000 است.

به طور مشابه کارمزد ثبت نیز معامله گران را از معاملات آتی غیرمتمرکز مجهز به اتریوم باز داشته است ، به طوری که حجم روزانه dYdX از ده ها میلیارد در ژانویه به شدت سقوط کرده و به 100 میلیون دلار در هفته گذشته رسیده است.

حجم روزانه در dYdX: Nomics
موضوعات نقدینگی اخیر در مورد پروتکل معاملات گزینه های محبوب زنجیره ای Hegic نیز بر بازارهای گزینه غیرمتمرکز اترو تأثیر می گذارد.

در 11 مارس ، جولیان کوه ، بنیانگذار Ribbon Finance ، اعلام کرد محصول “Strangle” پروتکل به دلیل “عدم نقدینگی در استخرهای Hegic” به طور موقت غیرفعال شده است. کوه همچنین به اختلال در قیمت خوراک Ribbon در نتیجه بروزرسانی های مداوم به پروتکل Opyn گزینه های DeFi اشاره کرد .

در مورد Discord ، بنیانگذار Ribbon اشاره کرد که تیم در حال کار بر روی ادغام پروتکل گزینه های DeFi ، Charm Finance ، “به عنوان منبع نقدینگی جدید برای حل مسئله نقدینگی” است.

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *