رادیو بازار

آیا کاخ سفید بیت کوین را تایید میکند؟

محمد رضا بوالحسنی

محمد رضا بوالحسنی

سینتیا لومیس،سناتور ایالات متحده ، عنوان کرد که با دولت بایدن درباره بیت کوین گفتگو خواهد کرد. خانم لومیس با بیان اینکه این گفتگوها “امید بخش و پر ثمر” است ، اظهار داشت که این گفتگوها با مقامات مسئول در تنظیم ارزهای دیجیتال انجام می شود.

سیاستمدار آمریکایی همچنین عنوان کرد که به بیت کوین اعتقاد دارد. پیش از این نیز ، در اکانت رسمی خود در توییتر ، از تصمیم NRCC برای پذیرش کمک های مالی داوطلبانه به شکل ارز های دیجیتال استقبال کرد

خانم لومیس به عنوان یکی از حامیان برجسته بیت کوین معتقد است که این رمزارز می تواند در مبارزه با تورم ،نقش فعالی داشته باشد. شایان ذکر است که تورم در ایالات متحده در حال حاضر حدود 2٪ است و می تواند در آینده حتی بیشتر هم شود. بنابراین ، شهروندان به دنبال راهی برای محافظت از خود در برابر تورم هستند.

خانم لومیس می گوید از نظر سرمایه گذاری کاملاً از بزرگ ترین رمزارز بازار حمایت می کند. با استدلال بر اینكه بیت کوین یک وسیله جایگزین و قانونی برای پس انداز است و می تواند به عنوان ابزاری برای كنترل و كاهش ارزش پول فیات عمل كند.
همچنین وی عنوان کرد که این موضوع یک دوره ی مالی جدید است و تیم او در حال کار با آن است زیرا در آینده دارایی های دیجیتال در سیستم مالی ایالات متحده درج خواهد شد

منبع u.today

اشتراک گذاری:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Skype
Pinterest
Reddit

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *